Dr VWirus
16 years ago
Hello, my english is no good soory chassis number is :0-504 379 normaly jully 1953 wath'is number semaphores vw 151 953 021 ??? (A-B-C-D-E-F)
y have 151 953 021 F an is no good waht's is no good tanks very mutch


Dr VWirus
Sponsor
Log-in to remove these ads
vintagevw
16 years ago
I think it will be 151 953 021 A
Regards, Pascal.
Wat is het fijn om lesbisch te zijn!
Etzhold1
16 years ago
I have set for sale 151 953 021 A :lol: :lol:
Dr VWirus
16 years ago
Hello, merci pour les infos, je vois que vous connaissez bien, je cherche également les fermetures de capotes avant g et droite merci
vintagevw
16 years ago
Bonjour, je pense que j'ai encore deux fermetures pour vous! 😃
Envoie moi un e-mail.
@+ Pascal.
Wat is het fijn om lesbisch te zijn!
Dr VWirus
16 years ago
Quelle sont les différence des flèches car je n'ai pas les deux modèles pour comparezr, mais les miennes ont la vis de fixation au bon endroit mais la flèche est en retrait du bord du paneaux environ 4mm et la largeur du trou me semble trop grand, la flèche devrait être plus épaisse. cependant la longueur correspond.



Merci pour les infos

sorry translatte from googlre tanks!!!

What is the difference arrows because I do not have the two models for comparezr, but mine have the screw in the right place but the arrow is recessed from the edge of the panels approximately 4 mm and the width of the hole seems too big , the arrow should be thicker. However, the length matches.



Thanks for the info
Dr VWirus
16 years ago

Quelle sont les différence des flèches car je n'ai pas les deux modèles pour comparer, mais les miennes ont la vis de fixation au bon endroit mais la flèche est en retrait du bord du paneaux environ 4mm et la largeur du trou me semble trop grand, la flèche devrait être plus épaisse. cependant la longueur correspond.



Merci pour les infos

sorry translatte from googlre tanks!!!

What is the difference arrows because I do not have the two models for comparezr, but mine have the screw in the right place but the arrow is recessed from the edge of the panels approximately 4 mm and the width of the hole seems too big , the arrow should be thicker. However, the length matches.



Thanks for the info

"Dr VWirus" wrote: